15 nov. 2012

Vackra gamla bilder!

Haha alltså, tittade igenom mappen där jag hittade cyklop bilden och dör lite av skratt vid vissa bilder. Sen hittade jag sötaste fjortis bilden på mig. xD Minns inte ens när jag va så mycket fjortis som det ser ut som på denna bild!


Här är ju en annan fin bild på mig, under min period av galna färg-kombinationer. Älskade den där tröjan, har den kvar tror jag. Byxorna har jag gjort mig av med däremot. Det här var i ettan på gymnasiet tror jag, vårterminen. Snacka om att jag har prövat mig runt i stilarna när jag tittar igenom bilder nu. Har testat lite allt möjligt faktiskt. Kan inte riktigt säga vart jag landat idag men har väl på mig sånt som jag tycker är snyggt dom dagar jag orkar bry mig och annars har jag bara på mig något random, inte mycket mer genomtänkt än så. x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar