10 nov. 2012

Långa lördagskvällar

Gårdagen blev inte så mycket bättre än vad det lät senast förrän på kvällen. Då åkte ja till Helena och hade filmkväll med henne, Therese och Henrik. Var riktigt mysigt, vi hade chips, morötter, gurka och dip och jag hade blivit lite sugen och gjort chokladmousse, så det gick ingen nöd på oss alls! Vi såg först Tjenare Kungen, som det var en evighet sen jag såg sist och den är ju bara för skön! Efter den såg vi Hunger Games,   jag hade tagit med den och Henrik hade inte sett den så då blev det så, var ju ändå bara femte gången jag såg den på ett halvår. (A) Den var i alla fall grym, som alltid.

Idag har jag varit på stan hela dagen och shoppat lite med Helena och Therese. Vi hade väl diverse grejer vi hade tänkt oss att hitta men tror vi bara kom hem med annat. Det är som vanligt helt enkelt. Jag passade också på att tappa bort min telefon ett tag bara sådär så att vi skulle hinna bli riktigt glada när vi hittade den igen x). Jag ska inte hålla i saker när man går i butiker, mössor, vantar, plånböcker eller telefoner, jag lägger bara ifrån sig det och sen går jag därifrån som vilken idiot som helst. Den här gången hade jag ju rätt tur dock.. He he...

Sen jag kom hem har det hänt mindre. Middag, Big bang theory och så en film på det, såg Eurotrip. En extremt okomplicerad film om alla fördomar amerikanerna har om europa typ. Värd att se om man behöver döda lite tid typ.

Och nu då.. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen. Måla naglarna kanske, kanske tånaglarna till och med! Se om jag kan bli lite kreativ och göra något vettigt. Annars kan jag alltid diska, det är ju kul! x')


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar