10 nov. 2012

Fixa naglar

Blev lite (nagel)pyssel, lite vanlig målning av naglar och massor av Naruto ikväll. Har haft det mycket trevligt :). Pysslat ihop naglarna jag tänker ha nästa helg, är inte helt färdig men tror det kommer bli awesome! Nu tänkte jag helt enkelt gå och lägga mig, för jag är trött och svårare än så var det inte! :)

Hoppas ni haft en bra lördag ni med! Imorn är det fars dag, jag ska i alla fall ringa min pappa och säga Grattis eller vad man nu ska säga på fars dag och farmor har lovat att bjuda på fika. Verkar bli en bra söndag va? Fika tackar man ju inte nej till!

Pysslar till mina lösnaglar så de blir lite roliga! :) 


Mina vanliga naglar blev det otroligt våriga färgen turkos, Kände att det blev fint till nya mysiga ljusrosa tröjan jag köpte mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar