18 nov. 2012

The capulet ball

Oj oj oj va dåligt jag har bloggat i helgen!! Skäms på mig! Får erkänna att det varit för att jag helt enkelt inte orkat.

I fredags var det ju den efterlängtade mordgåtan med tema maskerad bal och Romeo & Julia. Det var sjukt roligt och väldigt bra planerat. Efter att mordet var löst och mördaren var ställd inför rätta (jubel och applåder) så gick vi några stycken till NH och dansade järnet några timmar. Trevlig musik, trevligt folk och trevlig fylla (dvs alldeles lagom), en sjukt trevlig kväll med andra ord. Tog mig hem med sista bussen och fick spendera en timme på telefon med världens finaste, som också hade varit ute, innan jag slocknade rätt lycklig runt 4.
Jag och snygga Cassandra

Mattias som hade målat sin mask själv, så cool!


Bästaste Morgan

Mina fina naglar jag pysslat med

Ännu en bild på mig och min fina mask

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar