11 nov. 2012

Mysig söndag

Idag har jag myst och chillat mest hela dagen. Sov till mitt på dagen först och sen hann jag precis äta fika till frukost innan det var dags för farsdags-fika med farmor och farfar, gå-fika med prinsesstårta, bulle och lite chokladmousse jag hade kvar. Umgicks lite tills jag blev tvungen att hoppai duschen för att Cassandra var på väg. Hann städa undan lite också innan jag gick och mötte henne vid bussen. Vi körde lite filmkväll med pizza, popcorn och två filmer. Först såg vi Becoming Jane, som handlade om en bit av Jane Austens liv, väldigt bra och detaljrik.Sedan såg vi den lite mer lättsamma Crossroad, med Britney Spears innan hon blev förstörd, mycket trevlig film. Lite lagom paltkoma efter allt onyttigt men följde Cassandra till sin buss och sen hamnade jag här igen, Som vanligt. x)

Nu tror jag att det är sängen som gäller faktiskt. Ny vecka på G, packad med nya saker att lära sig och fundera över. Ska bli skoj!


Hur var eran söndag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar