6 nov. 2012

Tenta 4 - check

Idag var det tenta på morgonen! Första bedriften var att hitta till lokalen vi skulle skriva tentan i, var nämligen inte vanliga utan idag skulle vi vara på Nolia. Inte mig emot, tog mig bara 10 min att cykla dit, vi kan väl vara där oftare? Typ alltid? :) Tror tentan gick bra i alla fall, som alltid var den mycket lättare än man förväntat sig, men det återstår att se hur det gått.

Efter tentan blev det att cykla hem i strålande solsken och sen hamnade jag vid datorn och försökte få en överblick över vad som ska göras fram tills nästa tenta, kändes bra att ha lite koll liksom. Är väldigt glad att jag gjorde det för det var en himla massa man skulle ha koll på! Har gjort lite fler fina veckoscheman också, känns bra, det enda som saknas är att fylla i när det ska läsas och så, men tänkte att jag tar det eftersom så kan man anpassa lite ;) Så kommer nog bli massa rött och rosa (färgerna för läsning och skojiga saker) allteftersom det närmar sig :P

Såhär fint blev det! 
Nu på kvällen har jag varit hos fina Helena och haft taco-kväll, var inte bara vi utan även Madde, Johan och Henrik. Mycket trevligt måste jag säga att det var, höjdpunkten tror jag var när Johan skulle visa affrodans han lärt sig. Såå roligt! x) Filmade men tror det va roligare för oss som var där så låter bli att lägga upp filmen här, för hans skull också (A). Efter tacos och affrodans såg vi filmen Niceville som verkligen va så bra som man har hört! Mamma om du läser det här: Du måste se den! Pappa: Säg åt henne att se den!! <3

Hade med mig kameran men glömde helt bort att fota, enda bilden jag fick va på när killarna är duktiga och plockar undan efter oss så Helena inte ska behöva göra allting.

Duktiga killarna! (De stod även till stor del för maten)
 På vägen hem var det ruskigt kallt och frost på alla glasytor som fanns, hittade denna skylten till exempel!
Mycket kyligt! Men det är härligt, då är vintern på ingång på riktigt och vi kanske kan få lite snö här så de blir lite ljusare!

De va kallt o skriva... Vad gör man inte för konsten





1 kommentar:

  1. Skönt att det gick bra på tentan. Inponerad över planeringsplanerna. Kramar

    SvaraRadera