15 nov. 2012

Middags fix

Gjorde nog min mest avancerade rätt hittills, mest med tanke på tiden det tog att göra klart. Det blev gulasch soppa! Super gott blev det så ska jag helt klart göra igen, bara billiga råvaror också behöver det inte direkt vara någon hög kvalitet på köttet, då blir plånboken glaaad!

Däremot att skära lök gillar jag inte, eller mina ögon gillar det inte. Känner mig fortfarande irriterad i ögonen sen 4 timmar tillbaka. Det är så sjukt sorgligt varje gång jag skär lök, jag vet inte men jag gråter floder varje gång. x) Tips tack? Brukade använda cyklop hemma men har inget här... Då ser man snygg ut vill jag lova.

Såhär såg jag ut idag :'(

Såhär såg jag ut hemma för några år sedan, mycket skönare för ögonen!
Detta är slutresultatet! Smakade mycket godare än det ser ut, svårt att få snyggt.
Nu ska jag sova! Imorn blir det skojigt på kvällen, ska nämligen på maskerad bal! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar