12 nov. 2012

Måndagslyx

Jag tog mig till Maxi och fick faktiskt sällskap också av fina Helena som jag plockade upp på vägen. Mycket trevligare med sällskap vill jag lova! Blev lite random saker, Falukorv, nudlar, bacon, frysta wok-grönsaker och lite annat, sånt som är bra att ha hemma helt enkelt. Har insett att jag nog ska åka och "storhandla" lite oftare istället för att alltid handla på mitt lokala Ica. Även fast man inte handlar mycket saker jämt är priserna ju såå mycket bättre!

Nu har jag ätit middag, tonfisk i tomatsås med pasta, mycket mumsigt. Var Mattias som hjälpte mig hitta det receptet när jag stod på Ica och var förvirrad, han är snäll han<3. Åt även knäckebröds mackor med falukorv och senap, kan ju vara något av det godaste man kan äta. Riktig vardagslyx!

Nu blir det en slapp kväll tror jag med lite anime eller kanske en film. Eller så lägger jag mig och läser, det är också mysigt. Läser en cool bok för tillfället, facklitteratur för omväxlings skull. Kan dela med mig mer av det när jag hunnit längre och ser om den fortsätter vara cool. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar