8 nov. 2012

Rolig dag

Idag blev en riktigt bra dag! Föreläsningen var väl i för sig i tråkigaste laget, han sa samma sak lite för många gånger. Men momentet ska bli intressant så ser fram emot föreläsning imorn!
Det som var roligast var vikarie-jobbet jag gjorde.Var matte lärare i två 6:or som både verkade skitmysiga. Ångrar nästan lite att jag ska vara på gymnasiet, blir inte samma mys nivå där, å andra sidan är det nog mer intellektuellt utmanande så passar mig nog bättre egentligen. Det var i alla fall ofantligt kul att känna att jag nådde fram och blev respekterad.

Efter den sista av mina två lektioner bestämde jag mig för att promenera hem, blev en ganska bra promenad på strax under en timme, skönt att vara ute lite och jag fick till och med lite ljus på mig. Vädret har varit underbart, det gör ju allting mysigare. Tog den här fina bilden när jag gick hem längst älven.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar