15 nov. 2012

Ledig förmiddag

Plugg och jobb, det har varit mina två senaste dagar. Igår var jag så slut när jag kom hem att jag somnade efter middagen. Hade lagt mig i sängen för att vila, med kläder och allt på, sen vaknade jag 12 och klädde av mig och somnade om. Helt galet trött! Känner mig fortfarande helt seg, men idag kan det ju bero på att jag har sovit typ 12 timmar. Man kan ju bli trött av att sova för mycket också! Liksom Fuck me!

I tisdagskväll var jag i alla fall hos Madde och fikade och umgicks, Helena, Johan och Henrik va där också, vi hade väldigt trevligt! Tanken var väl kanske att vi skulle plugga lite, men det gick sådär. Vi spelade spel istället, först ett jag nyss köpte, ett frågespel. Sen spelade vi kort, President och slav och avslutningsvis bubblan. Det senaste är ju hysteriskt kul när man börjar bli lite trött!


Idag har jag föreläsning på eftermiddagen och tanken var ju att få lite läsning gjord. Det har inte gått så bra hittills men jag jobbar på det... Det vi håller på med är nog flummigast hitills, väldigt svårt att få något riktigt grepp om och det verkar verkligen inte finnas några "rätta" svar. Det är sjukt drygt och jag saknar typ matten grymt mycket. Där är ett svar rätt, eller så är det fel. Inte krångligare än så. Blää. Dessutom har vi typ 7 böcker som vi ska läsa nästan allt ur, vilket också är drygt, för jag har ingen aning om vart jag ska börja och om man kan strunta i något. För allt som står är helt klart inte alltid intressant. Långt ifrån. Jag vill bara ha "jullov" nu så jag kan få åka hem och träffa familjen och min fina Mattias igen. Saknar honom grymt mycket. 

Satt och kollade på en sajt med "roliga bilder" och hittade den här. (allt för att skjuta på plugget.. (A)) Tyckte bilden var rätt klockren faktiskt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar