4 nov. 2012

Plugg, plugg, plugg (och lite drakar)

Men tjeeeenare! haha

Helgen har varit mega-super-duper lugn. Dvs. ganska tråkig. Men har fått en del plugg gjort och dödat lite drakar i Skyrim i brist på bättre sysselsättning så är ändå nöjd men vad jag åstadkommit. x)

Idag är det mer plugg som gäller, ska träffa lite kompisar och plugga  (kanske fika lite också om jag har tur!) Och efter det gissar jag på att det blir mer plugg hemma. Jag har min fjärde tenta imorn, denna gång på etik och demokrati, brought to you by the department of philosophy, alltså; Det är rätt så flummigt. Men ändå rätt intressant och med en tydlig koppling till verkligheten (Äntligen!!) Så de är NAJS.

Äter frukost för tillfället, havregrynsgröt med jordgubbssylt. Det är min nya vana, dels för att det är såå mycket billigare än mackor och pålägg!


Blev bjuden på fin-middag igår, Kalkon m. ris och sås och massor av grönsaker till! MUMS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar