18 nov. 2012

Inflyttningsfest

Igår klev jag ur sängen lite lagom sent, lite innan mitten av dagen. Segade mig allmänt större delen av dagen och pratade en hel del med en ganska sliten pojkvän på telefon. Mycket underhållande! Sen blev det en snabb shopping runda på superteg för att inhandla lite läsk, god middag med farmor och farfar, de är så snälla som bjuder på mat ibland, och sedan gjorde jag mig i ordning igen och tog bussen till Morgan och Sabina som hade inflyttningsfest. Där spenderade jag hela kvällen med massa sköna människor, en hel del framtida lärare och en hel del andra. Även denna kväll blev riktigt lyckad och jag åkte hem helt slut vid 2 och somnade ganska så snart efter att huvudet nuddat kudden. 

Idag har jag mest bara slöat, förutom rycket jag gjorde och hjälpte Frida rymma från sin häxa till hyresvärd, så nu står alla hennes saker i min hall och vi har käkat god middag tillagad av Frida igår och ätit bullar från min frys och kollat på en skum men ganska mysig film. 

Nu säger vi godnatt! 

Älskar Morgans min på denna bilden! x) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar