25 nov. 2012

Brist på rubrik fantasi

Mattias påminde mig om att jag hade glömt två serier i min lista som jag ju faktiskt älskar. Fattar inte hur jag kunde glömma True Blood och Game of Thrones! Oacceptabelt. Det är i alla fall två väldigt bra serier också. Tråkigt nog har typ alla mina serier uppehåll för tillfället, så de suger. Tur att man har massa plugg att sysselsätta sig med x)

I fredags åkte jag till Helena och goinade deras Greveholm maraton, Helena x 2, Therese, Johan och Henrik. Var trevligt, även om jag kände att ja var lite trött och osocial och allmänt tråkig. 

Igår läste jag som en duktig student och sen åkte jag ner på stan och bjöd mig själv på lunch på max, med sällskap i telefon av Mattias. Sen blev det en tur till maxi också och lite handling av diverse, inte överdrivet mycket dock. Blev en sväng på elgiganten för inköp av webbcam också. Hemma blev det lite mer plugg och sen pajbak, vilket tog längre tid än tänkt, så åt middag vid halv 9 typ. Men gott blev det!

Idag ska jag försöka motivera massa plugg. Får se hur bra de går. Tentan imorn kan nog gå hur som helst, förhoppningsvis har jag fokuserat på rätt saker. 

Goda pajen med broccoli och kassler

Webbcam bild, tråk-plugg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar