20 nov. 2012

En fml dag

Hej bloggen.
Idag är jag trött och omotiverad.
Jag har tenta på måndag och sista föreläsningen inför den är imorgon onsdag.
På torsdag har jag Case-övning igen, det ska bli intressant.
Idag har jag varit hos Helena och försökt plugga. Den enda som lyckades var Therese, vi andra bara löjlade oss och skrattade åt knäppa saker/sov.
Jag har lite ångest, det måste jag erkänna. Fattar inte vad dom vill att jag ska fatta.
Just nu vill jag bara gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och inte vakna förrän onsdag morgon nästa vecka. Då är det dags för VFU (verksamhetsförlagd utbildning). Det ska bli kul.
Jag var på stan idag och köpte biljetter till Breaking Dawn del 2. Jag, Helena och Therese ska gå på torsdag. Det bli också kul i och för sig.

Det var allt. Over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar