4 nov. 2012

Mössor och Matlagning

Många timmar plugg blev det idag, men låter nog bättre än vad det var eftersom fokus inte var 100% alla timmar.. Men men, känns hyfsat i alla fall så vi får se hur det går. Ska repetera en gång till innan jag lägger mig, vilket ska bli rätt tidigt så jag är pigg imorn! Så här fin var jag påväg till Isabelle idag! 


Invigde min nya mössa! :)

Lagade lite middag idag också och det blev faktiskt väldigt lyckat, var lite av en kulinarisk chansning jag gjorde. Hade fläskkött som jag köpt tidigare i veckan och tänkte göra något med, men så visade det sig att det var väldigt mycket fett i biten (var billigt!) så det blev tärningar av allt. Så då gjorde jag mig en liten wok, smaksatt med min senaste favorit - Barbequesåsen. Åt med nudlar till och det vart riktigt smarrigt, lite rökigt i smaken liksom. Kul när man testar något nytt och det blir lyckat! :) 
 
Pinnarna åker fram så fort det blir wok! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar