24 sep. 2012

Vuxenpoäng

Har ansträngt mig för att samla vuxenpoäng idag, behöver några fler. Blev lite inhandling av mat såklart lagning av denna och nu ska jag se om jag kan förstå lite statistik!

 Har cyklat med matkassar som en äkta student/stadsbo, gick bättre än förväntat men hade inte så tunga grejer!


Köpt köttfärs i storpack för att sedan väga och lägga i påsar för att frysa, det är många vuxenpoäng på det alltså! Dessutom bra för plånboken jämfört med att köpa minde förpackning ju! 


Frös inte all köttfärs utan gjorde en supergod tacofärs med kidneybönor, majs och lök. Åt ris till och det blev faktiskt supergott, något att rekommendera och något som jag klart kommer att göra igen. Använde kryddmixen som är på bilden under men det går nog lika bra med annan tacokrydda. 


1 kommentar:

  1. Ser supergott ut, det får du bjuda på nästa gång jag komemr upp, Kram <3

    SvaraRadera