29 sep. 2012

Middag och film

Idag har det blivit lugnt, med lite plugg. Hämtade ut en bok jag beställt på Bokia och satt i stan några timmar och läste, var lite halvsvårt att koncentrera sig när det fanns så mycket roliga människor och facklitteratur är rätt tråkigt även när det handlar om utbildning och lärande. Men hann igenom ungefär halva boken (den är inte jättestor) så är rätt nöjd.

Sen mötte jag upp lite vänner och åt buffé för första gången sen jag flyttade,var mycket gott och fruktansvärt trevligt! Mycket skratt vilket alltid är härligt och behövs särskilt nu när det börjar bli mörkt och kallt ute.

Sen jag kom hem har jag tittat på en av de bästa Disney filmer, Tangled/Trassel. Den är så sjukt mysig och man blir så glad av att se den! Mys på hög nivå! Nu blir det sängen och imorn är det plugg och lite städning som gäller. Yaay söndag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar