25 sep. 2012

Pluggdag

Idag har det varit tenta-plugg på schemat! Vi satte igång 11 på universitetet och hittade bord i den fina tunneln mellan Universum och NVhuset, mycket trevligt. Där satt vi sedan till halv 3 och försökte svara på instuderingsfrågor, gick ganska bra även fast det var svårt att hålla fokus hela tiden och vi tenderade att sväva ut i andra (intressantare) saker titt som tätt. På vägen hem laddade jag med  lite choklad och lite cola, inför kvällens plugg och inför tentan imorgon, då är man nöjd!

Kvällen har ägnats åt plugg (och diverse andra mindre viktiga men roligare saker) men jag tror ändå att jag har bra koll på alla termer och definitioner nu, håller tummarna för att jag fortfarande känner så imorgon vid 9.


Satt ute på min fina balkong och läste lite, väldigt fint väder men inte så varmt!


Då får man mysa in sig i en filt och läsa! 


Det blev för kallt efter ett tag så då får man flytta in istället och mysa vid datorn till lite musik :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar