20 sep. 2012

Effektiv dag!

Vilken dag, igår gjorde jag ju en lista på vad som behövde göras idag, den blev rätt lång men som tur var det inte saker som tog så superlång tid utan mer bara att de tog en massa plats i skallen och gjorde mig helt stirrig. Så klev upp en timme tidigare imorse och skickade lite bilder på några klänningar jag har till syster, hon ska låna tills i helgen då det blir hennes första utgång! Sen blev det dusch då jag även färgade håret och medans hårfärgen jobbade fixade jag currymatlådor för resten av veckan, ska även frysa några! effektivt!
Sen blev det frukost och lite läsande av schema och så.

Åkte iväg på dagen föreläsning om meritportfölj och gruppövning med källkritik och hann även jobba lite imellan med att förstå mig på källkritiken. Det ser så enkelt ut men sen börjar man fundera över det och då kör allt bara ihop sig..

Sen hem, packa (ska ju åka hem HEM imorn!) och tillslut lite andrum med currymiddag och lite kladdkake-efterrätt. Nu ska jag snart iväg igen på lite mysig Pirates-kväll med bästa nolle-laget!  Kapten röd!!

Känns i alla fall (nästan) som om jag fått ihop det jag behöver göra. Nu är det bara läsa i boken om källkritik och försöka förstå skiten. Lite kladdkaka på det och allt känns lite lättare ;)

Lite packning till helgen!
Hade lite kladdkaka kvar sen tidigare i vackan! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar