14 sep. 2012

Första tentan!

Idag går min första tenta av stapeln, trodde jag skulle vara mer nervös men är faktiskt lugn som en filbunke, ännu. Kanske är det för att jag känner att jag kan det vi ska kunna bra, eller så är det för att min hjärna inte har fattat vad som händer och är i zombie-mode. Båda alternativen är lika troligt, jag har inte mer belägg för något av dem! x)

Efter tenta blir det kostym-fix för ikväll är det tema-fest igen (förra veckan var ju 70-tal om jag inte skrivit det). Ikväll är det i alla fall Disney som gäller och jag och en kompis (ja, det var min idé) ska vara tweedle dum och tweedle dee. De är ju awesomeast i världen liksom. Vi blir en "kvinnlig" version, dvs kjol istället för byxor och lite längre hår. Våra hattar kommer bli coolast, får lägga upp en bild när vi är helt utstyrslade sen!
Så ikväll blir det party! Ska bli riktigt kul, känns som det blivit mest plugg den här veckan och inte så mycket skoj, så kan man ju inte ha det, så för att väga upp för det ska jag ha mäkta kul ikväll, bara så ni vet!

Dags att börja klä på sig lite nu kanske, det blåser som tusan här i Umeå och man vill ju inte bli sen till tentan!! Önska mig lycka till <3

Tenta-te i finaste koppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar