15 sep. 2012

Disney kväll!

Igår blev en grym kväll med roliga lekar, roliga outfits och framförallt roliga människor! Att lärarprogrammet skulle dra till sig så himla mycket roliga, glada och fina människor är ju fantastiskt!
Jag insåg igår att jag är rätt bra på mina Disney klassiker men att det finns folk som är ännu bättre (galet bra) på allt som har med disney att göra. Var lite nostalgiskt till och från och väldigt kul att sjunga med i alla sånger man lärde sig för hundra år sen.

Blev inte så många bilder (eller särskilt bra sådana) men tänkte lägga upp några stycken ändå :)


Fina Mia som anden!

Två Robin Hood (samma outfit dessutom xP ) 

Han var från någon gammal, okänd disneyfilm (minns inte) men ascool!
Avslutar med en vacker bild på mig i min outfit! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar