8 sep. 2012

Hej (och förlåt!)

Oj, vad mycket som har hänt den senaste veckan. Har knappt hunnit med själv. Föreläsningar, nya vänner, nollningsaktiviteter, matlagning och diverse andra bestyr som alltid verkar ta längre tid än man tänkt. Har blivit lite dåligt bloggat med andra ord, kan även skylla lite på att jag fick internet i onsdags eller nåt sånt..

Men jag har det i alla fall superbra, Umeå är verkligen en underbar stad och även om det märks redan att det börjar dra mot höst, kylan och mörkret kommer krypande tidigare och tidigare på kvällarna, så är det ändå väldigt mysigt, tror det bara kommer bli bättre!
Just nu läser jag en kurs som heter Kunskap, undervisning och lärande (förkortas KUL, fast det ska inte vara kul, det ska vara allvarligt och intressant enligt vår kurs-ansvarige mr hårdstedt.) Första tentan är redan nu på fredag så vi har inte direkt en mysstart på den fronten, det är bara att läsa järnet!

Ska snart iväg på stadsvandring med Hectos (min "studentföreningsgrupp"), tror jag kan bli väldigt intressant. Sen ikväll är det fest med tema 70-tal. Får se hur det går, har ni tur slänger jag upp en bild på min outfit!

Tänkte nu bjuda på lite andra random bilder från veckan som gått!

Bilen packad! 

Kapten Röd - Jämmer och död! (mitt lag under nollningen) 


 Lite bilder från Umeås vackra Campus område!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar