10 sep. 2012

Trött

Idag har varit en konstig dag, känns inte som jag gjort något alls men dagen bara flög förbi. Egentligen har jag nog hunnit med en del, t.ex. köpa cykel med en kompis (till henne) Köpte även olja till bilen (bra va pappa!) som farfar ska få hjälpa mig med imorn och hittade också en hurts som jag ska ha brevid mitt (nya!) skrivbord som jag köpa häromdagen. Hurts, vit, 5 lådor: 70kr. Skrivbord, träfärgat laminat, stort 50 kr. Fynd!
Mat har jag också lagat om någon var intresserad, thai-ish. inget komplicerat men ganska gott. Är dock redan hungrig igen men ska nog sova snart så det spelar ju ingen roll.

Har jag sagt föresten att jag cyklar en mil om dagen numera? minst. Förra veckan cyklade jag 8 mil totalt. Kommer bli vältränad.
Blev ett rätt random inlägg detta men jag är ju rätt random så passar kanske bra. En kompis var här igår och skrattade hysteriskt åt hur mycket saker jag har. Hon tyckte jag skulle sälja mina skor och bli rik. Funderar på det.

På fredag har jag tenta, om jag inte har sagt det. Bara lite panikslagen än så länge men ni kan vara lugna, på torsdag kommer paniken vara fullständig, man vill ju inte faila sin första tenta! Ska vara en duktig student och läsa i boken imorn. Det är ändå rätt intressant, filosofier om vad man kan säga sig veta och inte veta. Infallibilism, descartes och Cogito ergo sum. Ganska flummigt but I like. 

Godnatt ppls <3 


Mitt skrivbord! 

1 kommentar:

  1. Byta olja, bra tänkt. Kul att det går bra. Just nu i Chicago och kör omkring till olika jaktbutiker, kul.
    Skönt att du börjar komma i ordning. Jag håller tummarna för fredag. Kram P <3

    SvaraRadera