19 sep. 2012

Huvudet snurrar

Shit va trööött! Känns som om jag varit igång hela dagen och inte lyckats göra något alls. Fast om jag kollar på vad jag gjort under dagen så har jag lyckats hinna med rätt mycket ändå, men kanske inte det som känns mest viktigt att göra, eller jag vet inte!

Jag har i alla fall varit på två föreläsningar, båda intressanta, båda med mycket information inblandat.
Jag har handlat hårfärg, dags att bättra på den nu, börjar bli lite tråkig igen.
Jag har kokat ris till bästa currygrytan jag gjorde igår kväll, imorn blir det curry lunch!
Jag har även varit på film- och spelkväll ordnad av våra "gammelfaddrar" vilket var väldigt trevligt även fast filmen vi såg var lite konstig,The Boondock Saints hette den, såg inte ens klart den för det blev lite mer våld än jag kunde klara.
Spelade (och vann) även Maffia, vilken jag hört om flera gånger man faktiskt aldrig varit med och kört. Var roligt och det gick bättre för mig än jag trodde, är ju inte riktigt så bra på att ljuga egentligen men klarade mig bra som maffia och vi lyckades döda alla "civila" :D Skoj!

Har ganska nyss kommit hem därifrån och känner mig nöjd över att jag inte följde med ut, är helt slut! Så tänkte att jag skulle slänga upp ett litet blogginlägg, se över vad som ska hinnas göras imorn och sen är det dejt med kudden som gäller!

Trött tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar