14 sep. 2012

Avklarat!

Yaay! Nu är första tentan avklarad! Resultatet trillar in om ca tre veckor men det kändes väldigt bra så håller fast vid det till dess. Min partner-in-crime till ikväll åkte hem för att ta sig en tupplur och jag är speedad så om det inte var så kasst väder skulle jag ta en promenad. Men det är inte så kul när det regnar så det gör ont i ansiktet när man cyklar och blåser så man nästan tippar. Ska snart ta tag i sömnaden och göra en kjol lite kortare och återuppfinna kragen.. x) Resultatet återstår att se, ska även utveckla en keps till. Kommer bli skoj.

Har börjat ladda för hemfärd nästa vecka nu också, ska bli kul att få träffa lite folk igen och tror jag måste åkte förbi på jobbet och säga hej också. Ska bli lite extra kul att komma hem eftersom jag ska få träffa någon som är lite speciell igen. Mer om det sen. ;)

Nästa vecka börjar del 2 av KUL kursen, informationsvärdering i praktiken. Ska bli intressant och förhoppningsvis mindre flummigt än det vi gjort hittills.

Tråkigt väder idag.. 

1 kommentar:

  1. Åh, det var ju svinroligt! Det var synd att det var just igår jag blev "tvungen" att gå tidigt, men sådant händer :D Och du var svingullig som Tweedledum (eller Tweedledee?)

    SvaraRadera