25 aug. 2012

Trevlig fredag

Jobb idag också, men det var lite mer folk idag än tidigare i veckan så lite mindre långtråkigt, plus att jag inte hade kassatider hela tiden så kom faktiskt iväg lite och kunde göra något annat - blev att märka lite didriksson jackor på lagret. Sjukt snygga faktiskt, blev särskilt förtjust i en som fanns i bland annat militärgrönt, svart och marin. Mycket snygg för typ 1500 kr, lite dyr för mig kanske men väldigt fin!

Stack lite tidigare från jobbet för att vara med på en informationsgrej som EF hade ordnat på Gränby. EF är ju skolan jag åkte på språkkurs med och jag är nu ambassadör för dom vilket känns kul då jag var så himla nöjd med kursen. Så om ni är intresserade av att få mer info om språkkurser utomlands får ni gärna höra av er med e-post så kan jag skicka en inbjudan till min sida, jag får poäng vet ni! ;)
Det var i alla fall skoj, mest tjejer som alla var väldigt taggade på att åka utomlands och uppleva saker!

Sen blev det lite in-handling av ingredienser och plockade också upp en bluray version av The Hungergames.          Har precis sett filmen nu och den är ju sååå bra!!! såg den två gånger på bio x), en gång hemma och en gång i London faktiskt, så awesome. Har även läst alla böckerna och längtar så efter att tvåan och trean ska komma ut som filmer. Böckerna var grymma, läs dom! åh. extas..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar