26 aug. 2012

Sista helgen hemma

Det blev en lång dag igår! upp vid 10 efter en skön sovmorgon och iväg en timme senare mot Stockholm med mamma. Hon skulle träffa sin faster och jag två kompisar för att säga lite hejdå för ett tag. Tog tunnelbanan in och mötte upp Emz först. Tvingade med henne till Assesorize som jag alltid besöker i när jag är i Stockholm och sen började vi leta efter någonstans att äta vilket var mer eller mindre lyckat.. x) tog nån timme men sen hamnade vi på kungshallen vid Hötorget och delade en pizza. Vid det laget var vi ganska hungriga kan man ju säga. Sen mötte vi Odi på plattan och tittade lite i butiker, köpte en as söt klänning! Vi träffade också hennes syster en stund medan de åt middag och snackade lite, mycket trevligt. Lagom till att dom hade ätit klart och vi delat på oss blev vi också sugna på krubb och tänkte att vi skulle ta och fika. Bara att det tog så lång tid innan vi hittade någonstans att fika så  det blev att vi åt i alla fall, Kinesiskt. Maten var väldigt god och hon som serverade oss var söt, kunde inte riktigt svenska utan var mest allmänt förvirrad, gulligt! Efter middagen var vi super mätta och visste inte direkt vad vi ville göra så vi gick omkring lite på stan och knasade oss, skoj! Tillslut hamnade vi på Waynes och drack varm choklad. Sen blev det tåg mot Uppsala och utgång för min del för att säga hej då till lite fler kompisar, kul men lite sorgligt! Etage visade upp sin bästa sida med vacker kareoke och random dansmusik på övervåningen. Halv 6 var jag hemma. Lång och rolig dag!

Emma är sur :(

Mina söta vänner<3

Goda maten!

Godare varma chokladen! 

Kalle är alltid glad han;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar