14 aug. 2012

Lugnaste dagen

Idag kan man inte säga att det hänt mycket! Har varit ledig och nog lyckats städa lite, men det är lite.. (A) Kaos i mitt <3
Jag såg senaste avsnittet av en ny favorit serie Bunheads, lättsam och rolig serie som jag klart kan rekommendera till folk som liksom mig inte har något liv ;)

Däremot har jag funderat en del idag och det på vilken telefon jag vill ha nu när jag insett att jag behöver en ny, blir galen på att min är så seeg! Vill även kunna ha instagram vilket min telefon inte stödjer av någon anledning, kass. Tror jag har bestämt mig nu iaf, var först inne på samsung galaxy s3, men insåg att det låg lite över min budget så ska satsa på dess föregångare s2:an. Har läst lite recensioner på den och det verkar som att alla är super nöjda med den telefonen. Dessutom är den lite mindre en S3an vilket är bra för mina händer är inte så stora och jag vill inte behöva använda båda händerna för att kunna skriva på telefonen! 
Någon som har några kommentarer på det? Annars blir det nog så att jag åker och köper mig en sån imorgon, är ledig en dag till den här veckan, yay ^^. 


Nu är bara frågan vad man kan hitta för gulliga skal till denna snygging... 

Plånboksfodral Samsung Galaxy S2 rosa
en sån här kanske är praktiskt :) 
Skal Samsung Galaxy 2 Coca cola röd
eller ett sånt här kanske!















Klicka för full storlek!
eller kanske det här söta!! :D














Skalen hittade jag på http://fyndiq.se/




1 kommentar:

  1. Bra val, är själv sugen på S3an, välj det praktiska fodralet tycker den tråkige gubben ;-)
    Kram P

    SvaraRadera