27 aug. 2012

Bara börjat

Nu har jag äntligen börjat packa på allvar. Så svårt att komma igång, kämpa på och bli klart x) Idag hade jag i alla fall bestämt mig för att ta skorna och tömma hallen på mina grejer. Gick ju rätt bra även fast det tog lite längre tid än det behövt, hehe. Imorn blir det kläderna, kommer bli jobbigare... fattar inte att jag ju måste packa upp skiten sen också. Kommer säkert leva i påsar och väskor flera månader innan upp packandet blir gjort om jag känner mig själv rätt. Och andra sidan skulle det kunna bli helt tvärt om också, jag skulle kunna bli värsta pedanten och vilja att allt är superstädat. blir sån ibland väldigt sällan..

Här är mina skor, var ju inte så många som jag trodde men tillräckligt många ändå ;)
Ganska många ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar