29 aug. 2012

Nu är det nära!

Nu är det bara några timmar av (förhoppningsvis) sömn innan jag flyttar!! :D exited much!
Har packat, till allas stora förvåning gick allting in i min bil. Är bara lite grejer kvar som ska in nu, typ datorn! Sen drar jag! 7 timmar non-stop körning är det enligt google-maps men kommer såklart ta längre tid irl då man måste äta och vila och sånt vettigt. Har fått noggranna instruktioner ;) <3.

Så ja adjö till mina fina kollegor idag också, kändes lite jobbigt men jag kan ju alltid komma och hälsa på. Är väldigt konstigt att tänka att det kanske var sista gången jag stämplade ut för dagen idag när jag liksom jobbat där sen jag var 15. Hela mitt vuxna liv och lite till x) Har mycket att tacka alla där för, har lärt mig så sjukt mycket saker, inte bara om arbete och arbetslivet utan om livet i stort. Finns så mycket olika saker och synvinklar att ta del av när man är så många på en arbetsplats med så stor ålders variation, det har varit riktigt härligt!

Får se om jag kan blogga från mobilen tills jag fixat interwebs där uppe, så ni får kanske stå ut med små, halvdåliga bilder och korta inlägg ett tag. Då får ni tänka på hur jag har det som bara kan surfa på mobilen! x)

Och om jag glömt krama någon hejdå, I'm sorry! Men jag kommer nog snart ner och hälsar på så om du känner dig bortglömd, hör av dig så fixar vi fram en kram!! ;)

Godnatt!

Det mesta av mina kläder och skor + lite till.. x) Kan ni fatta att det gick in i min lilla bil!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar