16 aug. 2012

Ny telefon!

Igår köpte jag telefonen! jag var för upptagen med att utforska den då så skriver om det idag istället. So far har jag lyckats hitta grundläggande inställningar och lyckats ganska bra med att fatta hur man gör, tar nog ett tag innan man kommer inte i hur man ska göra och så. Har i alla fall laddat ner lite favvo appar och så som jag inte kan leva utan typ ficklampa-appen och resrobot. De är bäst. Har även fixat min instagram, äntligen! Rooligt! Nu måste jag bara hitta fler folk att följa så det finns några bilder att titta på när man uppdaterar x)
Den är iaf sjukt snygg telefonen och jag känner mig typ as cool när jag håller på med den ^^

Har beställt fodral/plånbok och skal också, blev inget av de jag la upp men blir nog bra ändå, visar väl bild när de har kommit på posten. Är hitills i alla fall sjukt nöjd med telefonen och om någon har en likadan och vill ge mig några tips blir jag bara gladare (en samsung galaxy s2 alltså) 

Hittade så fin bild också :D
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar