23 aug. 2012

Kusin besök

Har jobbat idag, långsammaste dagen i världshistorien... Har börjat få lite flytt-feber nu också så det är hemskt att stå stilla och inte ha något att göra när man är lite sådär stressad i hela kroppen. Blä! Tur att jag inte jobbar så långa dagar x)

Efter jobbet fixade jag lite åt mamma på datorn, hon måste ju passa på nu innan jag åker. Vi åt värsta goda middagen och sen kom två av mina 4 kusiner och hälsade på (pappas sida) vilket var väldigt skoj! Jag tvingade på dom lite av dom böcker som jag ska göra mig av med, mer eller mindre framgångsrikt. De kunde inte fatta att jag läst alla böckerna som låg i "ge bort"-lådorna och jag bara, men lilla vännerna, det där är en mycket liten del av alla böcker jag läst i mitt liv.. hihi..

Det var i alla fall sjuukt kul vi träffas för sällan.

Go'fikat 

Ni ska få en liten "dagens" också som en äkta bloggerska. Bara för att jag hade en så fin, ny och blå topp idag, Hela outfitten går att hitta på Thuns! x)  (inte klockan btw!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar