23 aug. 2012

Städ-onsdag

Igår spenderades till större delen sorterandes, papper, böcker och gamla gosedjur. Tänkte att det var dags att göra sig av med lite skit som jag samlat på mig under de senaste 20 åren. Men det tar tid sånt här, det ska tänkas och funderas på vad som kan vara kul att ha kvar, kanske till sina egna ungar någon gång i framtiden elller kanske till sig själv, och vad som kan ges bort och sen också vad som bara kan slängas. Inte helt enkelt kan jag säga, i alla fall inte om man vill vara lite noggrann. Det är jag.
På eftermiddagen tog jag en liten paus på grund av huvudvärk dvs koncentrationssvårigheter, tog en tablett och sov typ två timmar innan jag orkade pallra mig ut i med stackars hunden. Självklart börjar det regna! Men det var också lite spännande för det hade brunnit nere i centrum så var typ 4 brandbilar, ambulans och polis där. Mycket aktion för en så liten by, mm spännande spännande! Verkar inte som att någon blivit skadad i alla fall för ambulansen åkte hem tom så det var ju tur.

Så spännande var alltså min onsdag! DE NI!! x)

Städat i bokhyllan, allt till höger ska med när jag flyttar ;)


























Några av alla brandbilar och fina poliserna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar