13 aug. 2012

En charmerande charmör


Idag hände något rätt konstigt på jobbet. A stranger made my heart flutter. Egentligen gjorde han ingenting speciellt, det är det som är det konstiga (kanske är jag som är lite konstig?). Han var i och för sig skitsnygg, mums liksom. Men sen log han och gjorde en sån där liten blinkning med ena ögat som egentligen är sjukt töntigt och lite läskigt men som verkligen passade honom super bra och mitt hjärta bara -------------
Och jag tror inte flörtade med mig eller något sånt utan liksom bara var som han alltid var mot alla. Shit alltså! Första gången det händer för mig bara sådär, var inte alls beredd. Men härlig känsla och som slutsats verkligen kul, och lite scary, att man kan bli så berörd av en främling.

Till den charmige främlingen: Du gjorde min dag lite finare :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar