13 okt. 2012

Rosa moln

Igår gjorde jag en liten flygtur från mitt nya hemma Umeå till mitt gamla hemma Uppsala. Men åkte inte riktigt hem hem utan till alldeles speciell person istället, min fina Mattias (min sen ungefär 3 veckor tbx).

På kvällen blev det god laxmiddag hos hans päron och äppelkaka efterätt, mycket gott och jag blev sjukt mätt, magen är inte van att äta så mycket längre! Det var väldigt trevligt i alla fall! Efter maten blev det film, han hade ju inte sett Hungergames och så kan man ju inte ha det! Tror han tyckte den var bra, och jag tycker ju den är grym så har ni inte sett den, SE DEN! :D

Idag har vi varit på besök och middag hemma hos mig, ännu mer god mat, denna gång rådjur. Inget ovanligt för mig egentligen men första gången för Mattias så det var kul. Sen blev det efterrätt och vi kollade på en inspelning av min systers kör-föreställning som var väldigt kul och bra. Vi passade även på att spöa mamma och syster i couronne, kändes bra.

Nu är vi tillbaks i hans lägenhet och ska tydligen kolla på scary movie som jag aldrig sett just på grund av "scary" delen i titeln. Tydligen ärr den inte läskig alls men vi får väl se vad jag tycker. Återkommer om det!

Påväg från bussen ut i "ingenstans" (stadsbor!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar