27 okt. 2012

Kass uppdatering!

Förlåt för att uppdateringen varit så dålig i veckan men det har varit fullt upp som vanligt!

På måndag var det återsparksplanering med Kapten röd med massor av skratt och lite planering på sidan av, fick även jobb! Det kom fram en man när vi satt och åt och frågade om vi ville jobba som vikarier för deras vikariepool-företag, jag och Morgan tyckte det lät skoj så vi tackade ja och skrev upp oss. Tre timmar senare ringde en tjej från företaget och frågade om jag kunde jobba dagen efter, det kunde jag så helt plötsligt sitter jag och pratar med en lärare och vad jag ska göra på hans lektioner dagen efter. Snabba svängar indeed!

På tisdag var jag sjukt nervös och påväg mot en grundskola för att ha matte med en 8a och och matte&NO med en 4a. Det var nervigt men väldigt kul och jag känner att jag har valt helt rätt, dock finns det sjuuuukt mycket kvar jag måste lära mig, fast har ju några år på mig innan det blir "på riktigt".

Onsdag tror jag var rätt lugn ändå, lite plugg och lite städning, satte igång med att sortera lite saker jag hade liggande till bättre ställen och fixade och donade lite.

Torsdagen var en full dag, först föreläsning mellan 10 och 15 sen lite snabb-koll på stan och hem för att städa undan på golvet, dammsuga och sen åka med farfar som hjälp för att köpa en soffa begagnat. Väl hemma igen blev det att få upp den på rummet och fixa till, det blev såå fint och mycket mer som ett riktigt hem. Vid midnatt på torsdagen kom världens finaste hit, han hade åkt upp med min pappa som skulle upp och jaga, yay för det<3

På fredagen var det först föreläsning sen en liten insats för Kapten röds återspark (åkte och handlade saker till festen som jag inte skulle vara med på sen) och sen hem till Mattias och fixa mysmiddag med ljus och hela fadderullan. Senare blev det glass och film, vi såg Kommisarie Späck som faktiskt var väldigt rolig även fast den var ganska våldsam (de drev ju bara ifs men ändå... Jag och våld liksom)

Idag har det bara varit lugnt, vi tog en tur ner så jag fick visa fina Ume centrum (tog ju ca 5 min att visa gågatan) och vi (jag) gick i några butiker innan vi köpte lite fika och cyklade hem igen.
Fika och film, How to train your dragon såg vi för Mattias hade missat den! Nu blir det nog snart middag och jag ska ta och avsluta mitt långa och rätt tråkiga inlägg om vad jag haft för mig med lite bilder från helgen x)

Mitt rum med nya soffan, äntligen fick jag packa upp alla kuddar!

Sociala flickvännen som sitter i telefon och så han den snygga<3

Mysig middag, maten håller på att lagas av min karl, jag står för sallad!

Det kan ju bara inte finnas någon finare! <3 

2 kommentarer:

  1. vad fint du har gjort det!

    SvaraRadera
  2. Oj Vilken himla snygg kille...... WWW.Avundsjuk.se

    SvaraRadera