30 okt. 2012

Plugg och annat skoj

(Skulle publicera detta igår men internet la av så blir nu istället!)

Försöker strukturera mitt liv lite, så många som sagt att det blir enklare då så tänkte ge det ett ärligt försök. De som känner mig vet att struktur inte är en av mina starkaste sidor, men skam den som ger sig!
Idag har det i alla fall blivit läsning av diverse kurs-texter och lite flummig diskussion på ett seminarium (det var bara waste of time). Vi håller på med etik och etiska dilemman just nu och det är väldigt intressant, även fast det är lite jobbigt att ta ställning till en massa saker. Särskilt som man ju inte vet vad man faktiskt skulle välja om man var i situationen på riktigt. Knepigt!!

När jag blev för trött för att läsa satte jag på en film, Casanova med Heath Ledger. Riktigt mysig men spännande och tänkvärd film. Kanske inte super djup men absolut värd att se! Om inte annat bara för att Heath är rätt så värd att titta på... (A)

Nu blir det nog faktiskt att gå till sängs för mig, börjar bli ruskigt trött. Jag tror det är mörkret som gör det, när det är mörkt redan vid 5 så blir man trött snabbare. Well well, det är mysigt med vinter också och här har det ju snöat hela kvällen så är alldeles vitt ute! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar