4 okt. 2012

Nytt namn!

Som ni säkert märkt bytte jag namn på bloggen här om dagen, blev lite impulsivt men jag hoppas ni som är intresserade har hittat hit ändå, eller det har ni ju uppenbarligen om ni läser detta.... ANYWAYS..

Just nu är det full rulle, haft föreläsningar både igår och idag på 4 timmar vardera (med lite avbrott för fika och lunch) angående utvecklingspsykologi. Något som egentligen är väldigt intressant (internt skämt: och allvarligt) och viktigt, men jag har så svårt att koncentrera mig. Måste liksom få hålla på med något, typ rita, men eftersom jag inte kan det blir det bara fult och då ledsnar jag och tar fram telefonen och då tappar man koncentrationen. Idag spelade jag Temple Run under stora delar av föreläsningen vilken faktiskt visade sig vara bra för då kunde jag ändå lyssna på vad föreläsaren sa men hade något att pilla på. Funderar på att börja sticka eller virka eller något, för då kan jag ändå koncentrera mig väldigt bra, kanske kanske. Kan skapa massa mormorsrutor och tillslut börja sälja överkast och kuddfodral... x) Om någon har tips är ni så välkomna att dela med er! Alltså tips för att minska koncentrationssvårigheter!

Annars igår var det sista lag-kvällen (snyft) och vi övade sång, söp ner generaler och hade allmänt och högljutt trevligt. På lördag är det avslut för nollningsperioden med finsittning, trerätters och dresscode, fina grejer! Till det ska lagen utföra spex, igen, och vi i lag röd hittade på vårat igår. Jag är i alla fall väldigt nöjd och jag hoppas att alla andra också är det!

Tog lite bilder igår också, ganska random ska tilläggas:

Otippat är detta ett citat från föreläsningen

Känner mig fin i håret på den här bilden!
Knästrumpa, garderobsbricka och nolleskylt. Bra kväll! 

Campus är lite spöklikt och skumt såhär mitt i natten i regnet
 

Och så två bilder från idag!

Här sitter man och fryser på föreläsning

Finaste höst-häcken en av mina grannar har, sjukt vackert



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar