31 okt. 2012

Bored out of my mind

Jag har tråkigt! Dagen har varit rätt lugn, lite plugg med Helena och Therese och sen en tur till Ersboda för inköp av tyg till stolsdynor till stolarna i köket. Blev ett fint grått tyg och tror det kommer bli super tjusigt när det är klart. Köpte även lite roligt tyg för att fixa en annan sak, ni får se när det är dags om några veckor. ;)

Men nu sitter jag hemma, har precis ätit till ett Big Bang Theory avsnitt (som vanligt), och vet inte vad jag orkar göra riktigt. Behöver diska, svara på instuderingsfrågor och läsa en text till imorn. Men allt det är ju så sjuukt tråkigt! Känner för att dra ut på stan typ och fira lill-lördag eller åka och köpa massa chips och godis och tjocka mig till någon bra film. Men så blir det nog inte. Jag ska bara lyckas ta mig i kragen, uppbringa lite energi och ta tag i sakerna. Tills dess blir jag väl sittande här och kollar igenom lite bloggar och checkar vad som händer på Facebook. Fun life säger jag bara! x)

Fina tyget

Har lite pyssel framför mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar