31 jan. 2013

Cirklar

Jaa.. Idag är det torsdag. Har varit hela dagen faktiskt, även fast jag gått och trott det är fredag. Men det är imorn, för fredag kommer efter torsdag, ifall ni inte visste de.

Jag har varit en inaktiv student idag. Jag tänker att ibland får man vara det, särskilt om man känner sig som en mycket förvirrad liten student och inte vet vad det är man borde göra. Då kan man vara inaktiv, och det har jag varit. Inaktiv alltså.

Det känns som om jag skriver i cirklar idag. mihi. Är lite lätt uttråkad, men sådär så jag liksom inte har lust att göra något alls mer än saker som räknas som ingenting, samtidigt som jag inte kan göra ingenting för jag får ångest om jag bara kastar bort tiden på det sättet. suck..

Eftersom ni har varit så dåliga på att gissa så ger jag nu upp och avslöjar svaret på gåtan, om det mot förmodan sitter någon därute i cyberspace och är nyfiken. Svaret ska vara att bröderna heter framtid, dåtid och nutid. Såå fyndigt om ni frågar mig!

Alltså jag sitter ju här och skriver lite sådär ibland, och jag undrar egentligen vilka som läser, vilka är ni? Ni är inte så himla många, men några stycken. Är det något som ni skulle vilja läsa om här? Något ni undrar om mig? Kom på en fråga och skicka som kommentar så har jag ju något att skriva om imorgon!

Kram tills dess <3

3 kommentarer:

  1. Hej Gumman, ja jag undrade lite faktiskt och det var klurigt med tiden...
    Jag är jätteglad att du skriver, det känns bättre för mig då. Då känns du inte så långt borta. Skriv gärna mer om skolan, är jättenyfiken på hur man gör på et universitet. Vad du äter/hur träningen går är ochså av intresse. Pojkvänner me...men dom är väl lite begränsade just nu :-) massor av kramar P

    SvaraRadera
  2. Hej, igen. ta gärna random bilder från Umeå, då känner jag igen mig när jag komemr upp och vet om det har ändrat sig. Kram P

    SvaraRadera
  3. Pojkvän ska bara hållas till 1! <3

    SvaraRadera