4 feb. 2013

Ny vecka, nya äventyr!

Idag var jag en sväng på stan i snöyran som slog till just runt lunch. Hittade massor av roliga snöskulpturer mitt i stan, var skoj. Fotade några, men sen ringde de och då missade jag att fota de coolaste. Det var till exempel en som var som en jättestor stubbe, tänk typ redwood-träd, som var urgröpt så man kunde gå in i den och så var det som hyllor med små snösaker på, väldigt gulligt. Coolt att det går att göra sånt så snyggt! Passade på att käka lunch på subway också, den obligatoriska tonfisk suben på honeyoat bröd. NOM NOM! Då är man nöjder.

Sen var det en ovanligt lång föreläsning med en ovanligt trevlig föreläsare. Fast jag var också o-ovanligt trött så tappade tyvärr bort mig lite i mitten.

I övrigt idag har jag färgat håret lite granna, färgen började gå ur så tyckte de var dags. Men annars har inte mycket hänt här hemma. Har fastnat i en manga igen, eller det är väl samma manga som jag alltid fastnar i, är nog tredje gången jag läser den nu (A). Om ni gillar manga kan jag absolut rekommendera denna, Skip Beat! heter den och är lite: slice-of-life, drama, romance osv. Sjukt bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar