21 feb. 2013

Nu tar jag helg!

Idag har det skrivits tenta, så skönt att få den avklarad, nu kan livet bli lite normalt några veckor igen! Den var heller inte så svår som jag trott så hoppas att jag svarat rätt på minst 70% bara. Efter tentan promenerade jag hem i solen, nös typ 100 gånger men det var det värt. När jag kom hem började dagens projekt, att städa lägenheten! Tog större delen av dagen, mest för att jag hela tiden lyckades börja hålla på med annat (A). Vid 6 åkte jag och  hämtade Natalie som ska vara här i helgen, roligt!!

Så nu på kvällen har vi ätit kyckling, tittat på Pretty little liars och snackat skit, det är trevligt med sällskap i lägenheten.

När jag gick förbi ett torg på stan idag såg jag största snö-borgen, så coolt!





1 kommentar:

  1. Coola bilder, precis sånt jag vill se på bloggen. tack för hjälpen med väskan det blev bra. Kram // P

    SvaraRadera