28 feb. 2013

Flummig lägesupdate

Yo peps. Vi har inte hörts på några dagar nu, I've been busy busy.
Ni kanske har saknar mig liiite i alla fall, lite. Jo, kom igen nu. Lite!

Lite lätt störd i huvudet fortsätter jag.
Jag är trött. Men på ett sådär bra: jag har gjort saker idag och borde vara trött och jag förtjänar det efter denna långa dag av hårt slit. typ. Men jag har faktiskt jobbat, upptäckt nya platser. Hittade Hissjö en och en halv mil utanför umeå där det låg en liten skola som behövde fritidspedagog-vikarie. Så där befann jag mig på eftermiddagen, middle of f*ing nowhere. Men det var trevligt, fick spendera någon timme ute i solen (och blåsten!), frisk luft är bra för kropp och själ.

I söndags efter att Natta hade åkt iväg så for jag på födelsedagskalaset hos Cassandra och det var MYCKET trevligt! På vägen dit (planeringen var perfekt) köpte jag en present till henne, och eftersom hon älskar grönt och är student så fick det bli en grön häftapparat (jag blev tvungen att slå upp det, kom bara på stapler, jag är ju skadad!) som såg ut som en krokodil. Den var awesome och som jag förutspått tyckte Cassandra också det. Hon bjöd på glass i stora lass och alla åt tills de mådde illa, underbart.

Resten av veckan har det varit plugg och läsning i fokus. Har varit riktigt duktig faktiskt och läst mina sidor (nästan alla) som en duktig student. Så jag är nöjd! Imorgon är det seminarium på förmiddagen och sen ska jag agera lite chaufför och städa lägenheten innan världens finaste Mattias kommer på kvällen med flyget, han ska stanna två veckor! Jag tänker göra honom till min personliga butler och han ska få städa och laga mat så jag slipper ett tag. Undrar bara om han går med på det? (A) Det återstår att se.

Lite bilder:
Otroligt fin kjol tycker jag, ett helg fynd

Ehm.. ja partyhattar! 
Vänner


Älskar Cassandras uppfodrande blick, bah ÄT GLASS NU! 

Översvämning på bölevägen! 27/2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar