16 feb. 2013

Home sweet home, typ

Tjoo, nu befinner jag mig återigen i Umeå och känner mig förkyld, trött, glad, ledsen, ensam och godissugen. har använt kvällen till något så otroligt trist som att åka buss, tåg och flygplan iväg från min älskling, som tur är har jag haft min senaste leksak med mig så har kunnat roa mig med att kolla på Vampire Diaries och inte tänka. :)

Resten av kvällen är det skyrim som gäller, jag tänker nörda, blev sugen på det! Sen imorn blir det att ta tag i livet och plugga lite till veckans tenta, yay me!

Jag har i alla fall haft det underbart hos Mattias, vi har sett film, kramats, käkat middag hos mina och hans föräldrar och lyxat med chinabuffé på alla hjärtans dag. Massor av mys helt enkelt. Det var verkligen en reload som jag behövde och jag hoppas att jag ska orka resten av vintern nu och att våren kommer tidigt i år.

Peace out ppls<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar