29 jan. 2013

Natt, dag och skymning

Tjolahopp! 
Idag är en trötter dag, lyckades inte sova bra inatt heller, väldigt konstigt. När man är trött och förkyld får man äta lyxigt fika så jag hedde honung på mina digestivekex och tog en kopp te, var mycket gott och sockret har gjort mig tillfälligt piggare. 

Jag har fått en gissning på gåtan föresten, "natt, dag och skymning", tyvärr var det fel men inte dåligt gissat! :) fler kan gissa tycker jag!! :) En ledtråd är att jag inte avslöjat hela bokens titel för jag tyckte att det gav för mycket hjälp: ;) 

Vad jag ska göra nu har jag inte riktigt kommit fram till, borde läsa lite men vet inte om det kommer vara någon idé då jag är så trött så infon knappast kommer fastna. Men ett försök kan jag faktiskt göra ändå. I övrigt fortsätter jag jobba på inlämningsuppgiften och när jag inte orkar mer sätter jag nog på en film, eller pratar med Mattias. Så då vet ni vad jag har för mig idag om ni skulle ha funderat över det!  

Tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar