23 jan. 2013

Få ihop tiden till ett liv

Som rubriken skvallrar om har jag lite svårt att få tiden att räcka till. Alltså att räcka till att göra allt jag MÅSTE men också hinna med att göra allt jag VILL. Som det är just nu prioriterar jag ganska galet och göra lite av det jag måste och massa av det jag vill. Men jag tror de måste bli en ändring där. Jag har ju nämligen börjat en ny kurs och de ansvariga där tror att vi är superhumans som slukar 5-6 böcker i veckan bara sådär och dessutom också lyckas tillgodogöra oss materialet så att vi har något vettigt att säga annat än ehh..? när det väl är dags. Jag försökte göra det hela lite mer översiktligt i en fin liten tabell i word, men jag blir nästan mer deprimerad nu.. Hur ska jag hinna och framför allt orka läsa allt?? Visst att en del låter ganska intressant men inte så intressant att jag vill spendera all min vakna tid till att ta mig igenom det. uscha... 

Nä nu ska jag prata lite med min älskling och bli på lite bättre humör! Cya<3 


Vart finns tiden??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar