16 dec. 2012

Dåligt bloggande på sista tiden


Förlåt kära vänner. Jag har försummat er (om det nu är någon mer än pappa och Mattias som läser :P ).
Energin har gått till annat och jag har verkligen inte varit motiverad att blogga. Har dock tagit lite bilder som ni kan få ta del av. Kommer nog tyvärr inte skärpa mig de närmsta tre veckorna framåt. Åker hem på onsdag och då kommer min tid definitivt gå till annat än bloggande. Så efter jul kan ni börja ställa krav på inlägg igen och får skälla på mig om jag missköter mig. Kram på er!

Julmarknad på Gammlia
Fina Helenus :) 

Lyx macka med lyxpålägg inhandlat av farmor på marknaden

Sill "bak", blev väldigt gott!

Griljerat skinka

Coolaste julgranen i UB

Bästa peppis-huset från mumindalen 
Julbord a la Knyt

Trevlig kväll med fina vänner följt av obligatorisk matkoma

2 kommentarer:

  1. Hej, har saknat dina inlägg men ser fram emot att du kommer hem, Kramar P

    SvaraRadera