5 mars 2013

Buss update

Sitter just nu påväg till universitetet och skriver från min fina platta, Umeå bussarna har något så bra som gratis Wifi på bussarna, det är awesome!

I fredags kom ju Mattias hit, fick även överraskande besök från pappa, så det var fullt hus i helgen. På fredagen hade jag redan fixat mat när han kom så vi bara åt direkt och kramades och tittade på film resten av kvällen. På lördagen åkte vi och storhandlade och det var väldigt mysigt att ha sällskap för en gångs skull. Mattias är också väldigt duktig på att komma på maträtter (vilket jag är kass på) så det blir lite annan mat än jag är van, vilket är trevligt. På kvällen bjöd farmor alla på kalkonmiddag, med hallon och glass som dessert. Mycket mumsigt. Sen blev det nya filmer på kvällen, tror vi såg klart ensam och hatad av alla eller vad den heter, väldigt underhållande.

I söndags satt vi mest framför datorn, lite skyrim och lite sims, mycket chill. Vi tog oss ut typ en halvtimme för lite frisk luft men Mattias var så förkyld så det var mest besvärligt. På kvällen gjorde vi (mest Mattias) en supergod tacogratäng/paj med grönsaker och tacosås och allt, definitivt någonting jag ska göra igen!

Igår var det universitet för min del och dator för hans, lite orättvist men okej :p

Slänger upp lite bilder senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar